+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský dům Záboj Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 28 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 8.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • okolí, služby, procedury

  • záchod v Balnea centru

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

andere Gruppe, 6.3.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Krásné prostředí,milý personál,čisté prostředí

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

paní Ludmila Dufkova

Einzelreisender, 25.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Krásné prostředí Lázní, pěkně rekonstruovaný LD Záboj, příjemný personál v rehabilitačním centru.Chybí restaurace.

  • Krásné prostředí, výborná voda z pramene, čistý vzduch a příjemný personál v rehabilitačním centru.

  • Na pokoji v kterém jsem bydlela byl povrch sedačky hodně znečistěný. Kazilo to dojem z celého ubytování. Jedna židle v apartmá je taky málo. Chybí restaurace v lázních,když má klient pobyt s polopenzí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Helena Janouchová

Älteres Paar, 22.9.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Co se týče péče spokojení snídaně vynikající až na té večeře-jako ve školní jídelně za 4.

  • Přístup personálu.

  • Neinformovanost do LD Záboj suterénem(při zamčení všech vchodu do budovy )

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Karel Uhlík

Älteres Paar, 4.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Bydleli jsme v Orlíku a bylo to fantastické

  • Všechno přístup v balneu při procedurách od personálu vynikající

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hovorkova Hana

Älteres Paar, 21.3.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v lázních se nám moc líbil a určitě si to zopakujeme

  • Vstřícnost a vlidnost všech zaměstnanců a super jídlo

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 14.2.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vlídný a ochotný personál, skvělé stravování

  • Na pokoji mi polovinu pobytu chyběl toaletní papír, paní uklízečka uklidila, ale papír nedoplnila.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Zdeňka Hubálková

Einzelreisender, 7.2.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Kromě vstřícnosti sestřičky p.Koubkove a reakce na stížnosti p. Čeřovske. Jinak zodpovědný vedoucí pan, kterého jméno neznám (tajne) na bezpečný provoz kašle. Nikdy nebyl k dispozici.

  • Okoli. Strava byla vynikající vstřícnost sestřičky p. Koubková, které tímto moc děkuji. Mohu poděkovat i paní Čeřovske za ochotu. .

  • Neuklizene komunikace. Děti, senioři a ostatní jsou nuceni chodit po neudrzovanych komunikacích, kde jezdí automobily. Neudrzovane chodníky. Užívání schodiště v objektu rozpis procedur v rozporu se stavebním zákonem (není osazeno zábradlím). Rozbitý zámek u vchodu do objektu zboj. Půl hodiny jsme čekali ve větru a zimě, než nás sestřička pustila do vintr. Do našeho odjezdu nebyl zámek opraven. Prosím o sdělení pod koho Lázně Kynžvart spadají.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4
Lázeňský dům Záboj hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a vašimi podněty se samozřejmě budeme zabývat.
Tým LLLK

Věra Slezáková

Familie mit kleinen Kindern, 5.1.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Personál převážně milý a ochotný, aktivit v okolí moc není, ale děti mají několik herních prvků, příp. kopec k sáňkování. Možnost půjčení holí, kol( velmi ochotná paní). Na vše se musí docházet. Na proced.velmi příjemný personál. Časování je už naplánované dopředu, bez ohledu na počet osob, jestli s sebou máte dítě které spí po obědě apod, je potřeba to potom dořešit, ale bývá problém. Pokoje menší, cena a vybavení asi odpovídá kvalitě. Úklid si každý zajistí sám, paní uklízečka uklízí jen okolí. Nebo alespoň u nás během týdne nebyla. Nepořádek v okolí není. Stravování je tak nějak průměrné, u snídaně se dá vždy vybrat, je doplňováno, některé obědy a večeře se moc nedaly jíst. Můžete je změnit 2 dny předem, (mimo so+ ne),ale u večeří je druhé jídlo vždy nějaký salát. Dost nás udivil přístup ohledně dokoupených obědů, v jídelně vyžadují jen toho, kdo má oběd zaplacený. My byli babička, 1 dospělák a děti 11,9 a 2 roky a u oběda kde byly zaplaceny 4 jídla (jako většina matek se najíme společně s 2 letým dítětem) se jednoho z nás snažila paní vykázat ven, protože jsem mu polévku přelévala mezi 2ma miskama , tak nabyla dojmu jak je zřejmě okrádáme o polévku. Podotýkám, že jídla si v jídelně hlídají podle nějakého seznamu a dají vám počet jídel. Nedovedu si představit, říci dětem, teď se v klidu najezte, počkám venku, nebo naopak nechám 2 roky staré dítě čekat před vchodem , než se máma nají? Dokonce paní vytáhla foťák a začala si nás u stolu fotit. Musela jsem to opravdu rozdýchat a tento přístup nás vskutku zarazil a dost zkazil dojem z celého pobytu. Chválím ovocné mísy u jídel.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6
Lázeňský dům Záboj hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Váš příspěvek. Bohužel nedodržování celkových pravidel lázní (počínaje nenošení roušky v jídelně,zatajení věku zmíněného dítěte u nás do dvou let bez nároku na služby a ubytování zdarma, dítě bylo mnohem starší, což jsme vzhledem k dobré spolupráci se spa.cz udělali výjimku a vám již nedoúčtovávali, pravidla jídelny - jen pro platící klienty nejsou neobvyklé). Vzhledem k těmto skutečnostem jsme pro budoucí klienty změnili pravidla,aby k porušování již nedocházelo. Věříme,že v jiných zařízeních budete spokojeni. Což u nás jste dokud jsme na určité skutečnosti neupozornili, byli též, jelikož jste v roce 2021 byli na několik pobytů.

Anonym

Junges Paar, 6.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Pavel Pipla

Älteres Paar, 1.12.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hana Svobodová

Einzelreisender, 15.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Martin Donát

Einzelreisender, 12.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Příšerné stravování, večeře na úrovni školní jídelny v 60. letech. Např. zapečené těstoviny s mletým masem, bramborový guláš s chlebem (rozvařená jíška s kousky brambor) atd. Vydávání jídel také jako ve ŠJ - u okýnka, kde už bylo nandáno několik porcí (takže už bylo jídlo studené), jen s tím rozdílem, že jsme museli nahlásit jméno - asi aby náhodou si někdo pro ten blaf nešel 2x. V neděli jsme přišli na snídani v 7:40 (snídaně byly do 9 hod) a už nebyly koláče. Když jsem poprosil kuchařku jestli bych mohl dostat koláč, tak mi odsekla, že už žádný nejsou, a že si mám stěžovat jinde.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Milé sestřičky na Balneu.Ovoce každý de.

  • Pro 4 lidi velmi malí pokoj. Chybí věšák na bundy,police.Jedna skřín pro 4 lidi.Ze 4 polštářů 3 v hrozném stavu.Chybí herna pro děti který jste kvůli jednomu pokoji zrušili.Chudáci děti si malujou na schodech,schází se na chodbě kde si hrají.Co se týče stravování tak to bylo to nejhorší.Chut nic moc,velmi malé porce.Gramáž karbanátku tak pro 10leté dítě.Už po 15 min.rozebrané koláče,šátečky.Co přijdou o 15min později mají smůlu.Lidé si hodně jídla vynáší ven.Jednomu manželskému páru jsem řekla kdyby si vzaly 2 koláče a ne 4 tak by také zbylo na naše děti.Často jezdíme po hotelech ale tohle jsem ještě neviděla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
6
Lázeňský dům Záboj hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme a přejeme krásné vánoční svátky

Anonym

andere Gruppe, 2.11.2021

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Ubytování bylo LD Orlík.

  • V celku spokojenost.

  • Večeře malé porce a chladnější jídlo. Pro muže.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Lázeňský dům Záboj hat auf diese Bewertung geantwortet.
děkujeme a přejeme krásné svátky

Anonym

Einzelreisender, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 29.10.2021

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v lázních se mi líbil. Vse bylo perfektní. Příroda krásná, jen by lesáci mohli odstranit z turistických cest pořezané a popadané stromy. Díky, kterým trasy byly neschůdné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ing. Pavel Grulich

Älteres Paar, 27.10.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • příroda, čistota vzduchu, ochota personálu vbalneocentra

  • ubytování - zápach z koupelny, večeře-malé porce

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Lázeňský dům Záboj hat auf diese Bewertung geantwortet.
děkujeme a přejeme krásné svátky

Anonym

Einzelreisender, 26.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Dobré jídlo, snídaně vynikající.

  • Časy jídel byl posunul takto: snídaně od 07:00 do 08:30, večeře od 18:00 do 19:00.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Lázeňský dům Záboj hat auf diese Bewertung geantwortet.
děkujeme a krásné vánoční svátky

Pavel Josr

Einzelreisender, 7.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Celkově se nám pobyt v lázních líbil.

  • Čistota. Usměvavý personál. Ranní bufet.

  • 1. Byli jsme ubytováni u pana Vojáčka (ne v Záboji)- ubytování to bylo velmi pěkné. 2.První dva dny nešlo internetové připojení - pracovně jsme na něm závislý. Opraveno připojení bylo až 2. den v noci. 3. Týden dopředu jsme chtěli znát rozvrh procedur, abychom si je mohli doobjednat. V e-mailu nám bylo odpovězeno, že si je máme objednat až na místě, což se nám v kanceláři Balneo nepodařilo , protože vše na týden našeho pobytu bylo obsazené. (ostatní klienti měli stejné zkušenosti). Byli jsme překvapeni, že procedury končí v 15:30.(pravidelně docházíme na rehabilitační kliniku a procedury jsou do 20:00). 4.Nikde v lázních nebyl výběr z jednoho teplého jídla k večeři a v neděli studená večeře. O víkendu bychom doporučili posunout večeři o 1 hodinu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Lázeňský dům Záboj hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme a krásné sváteční dny
LD Záboj